En rolig medial övning

Så här innan helgen har jag hittat på en medial övning till er!

Du kan använda visualiseringsförmåga till många olika saker, till exempel för att möta din andliga guide och få vägledning symboliskt i en viss fråga eller för att träna dig att se in i framtiden, som denna övning kommer att handla om. 

  
Slappna av och föreställ dig en hög bro över en flod. Vädret är vackert. 

Du går fram till brons mitt.

 Där möter dig en vägledare, en andlig guide som utstrålar kärlek och stöd.  Vem det är eller hur personen ser ut har ingen betydelse, men personen är en symbol för din inre källa till vägledning. Du kan möta olika guider i olika situationer i livet och för olika frågor du har. Ibland kanske det blir en guide, ibland en ängel och ibland en andlig mästare.
Nu ska du föreställa dig någon du kommer att prata med ikväll eller nära i tiden. 

Fråga guiden vad personen kommer att prata med dig om. Bakom guiden dyker det upp en stor skärm, som en platt-tv och på den ser du bilder av det som personen kommer att prata med dig om. 

Du kanske ser en händelse, olika personer eller olika kläder. 

Lägg märke till detaljer och ta reda på vad som stämde.

En till medial övning

Gör meditationen på samma sätt men nu föreställer du dig vilka kläder personen du snart kommer att möta har på sig.

Lycka till med din träning att se in i framtiden!

Om Anna-Lenas Andliga -en sierskas vardag

Jag arbetar som medium och sierska och här får du läsa om mitt ovanliga liv. Hur lever man andligt med övernaturliga förmågor i vår tid? Jag bloggar om livsåskådning, de gamla traditioner som fanns i Lappland och om mediumskapet. Jag skriver i tif Dyningen Nära och hittar försvunna saker, djur och människor och har därför medverkat i TV, radio och tidningar. Min hemsida är http://www.anna-lena.se
Det här inlägget postades i Övningar, Uncategorized, Utveckla din intuition, Vägledning och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En rolig medial övning

  1. Maivi skriver:

    ❤ tack Anna-Lena för allt du delar med dig ❤

    Gilla

  2. Ljusletaren skriver:

    Läser din bok just nu och den är bara så lättläst, givande och bra. Dessutom så verkar du tänka som jag om att dela med sig av kunskaper som är bra för själen plus hela människan.
    Tack för denna övning/övningar som jag ska testa/ kram

    Gilla

  3. Elin skriver:

    Hejsan har en fråga, om man säger att någon har en väldigt ren själ/ ren andlighet, vad menar man med det? 🙂

    Gilla

Kommentera

