Jag åker till italien för att söka ett tidigare liv

I maj har jag planerat att åka till Asissi i Italien för att söka andlig utveckling och kanske hitta minnen från ett tidigare liv.

Guiden för resan kom en kväll hem till mig och berättade att det finns en inskription på en sten från den tid jag kanske levde där i mitt tidigare liv och då hoppas jag på att känna igen något och kanske hitta den! i alla fall blir det en intressant resa.

när jag anmält mig på resan fick jag en verkligt fin gåva. Jag fick dn vacker handmålad ikon! Jag känner inte kvinnan som målat tavlan och jag ska någon gång tala om hur berörd jag blev att få den, som att den utstrålar en andlig kraft i rummet där jag ställt den.  

 

Om Anna-Lenas Andliga -en sierskas vardag

Jag arbetar som medium och sierska och här får du läsa om mitt ovanliga liv. Hur lever man andligt med övernaturliga förmågor i vår tid? Jag bloggar om livsåskådning, de gamla traditioner som fanns i Lappland och om mediumskapet. Jag skriver i tif Dyningen Nära och hittar försvunna saker, djur och människor och har därför medverkat i TV, radio och tidningar. Min hemsida är http://www.anna-lena.se
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag åker till italien för att söka ett tidigare liv

  1. Kim Jonasson skriver:

    Lycka till med resan! Något mer intressant motiv för resan har jag svårt att tänka mig!

    Gilla

  2. ranii skriver:

    Ha en jättefin resa! kram

    Gilla

  3. Anne Kaarina skriver:

    Så otroligt spännande. Jag känner en stark dragning till Toscana. Vore en dröm att bo där i en olivlund och vingårdar och böljande landskap med stenhus. Lycka till på din resa!

    Gilla

Kommentera

