Människor mitt ibland oss som lever på ett annat sätt

Det finns människor jag kommit i kontakt med när jag håller vägledning som valt ett helt annat sätt att leva. Det är så inspirerande för de berättar inte om sitt liv någonstans, ingen blog eller Facebook.

En del har valt att leva nära naturen utan el, tv eller internet. De lever ofta i torp i små byar och ska de ringa någon måste de kontakta närmaste granne.

En del människor lever så för att de är överkänsliga mot el, men det finns andra som valt detta liv som ett sättet hitta stillhet och sin inre röst efter att de har blivit utbrända. En del har byggt sitt eget hus mitt i naturen och lever på det de kan odla. En del av dem är omöjliga att spåra för de betalar allt kontant och de vill leva så.

Om Anna-Lenas Andliga -en sierskas vardag

Jag arbetar som medium och sierska och här får du läsa om mitt ovanliga liv. Hur lever man andligt med övernaturliga förmågor i vår tid? Jag bloggar om livsåskådning, de gamla traditioner som fanns i Lappland och om mediumskapet. Jag skriver i tif Dyningen Nära och hittar försvunna saker, djur och människor och har därför medverkat i TV, radio och tidningar. Min hemsida är http://www.anna-lena.se
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Människor mitt ibland oss som lever på ett annat sätt

  1. Christina Von Heidenstam skriver:

    Jag har varit utan internett o telefon i flera veckor o det har gått bra god kväll

    Gilla

Kommentera

