Äntligen en ny hemsida! 

Jag har anlitat ett företag som håller på att göra om min hemsida så att den går att läsa på mobilen. Men det tar tid men förhoppningsvis blir det bra när det är klart. Då kommer jag att uppdatera oftare. Förut behövde jag ha ett speciellt program för att göra hemsidan, men nu kan jag uppdatera den från vilken dator eller mobil som helst!

Nu har jag uppdaterat min kurskalender med vårens och sommarens kurser och den hittar du här: http://www.anna-lena.se/mer-om-mig/kurskalender-anna-lena-vikstrom/

Medial vägledning

Här är min hemsida www.anna-Lena.se

Om Anna-Lenas Andliga -en sierskas vardag

Jag arbetar som medium och sierska och här får du läsa om mitt ovanliga liv. Hur lever man andligt med övernaturliga förmågor i vår tid? Jag bloggar om livsåskådning, de gamla traditioner som fanns i Lappland och om mediumskapet. Jag skriver i tif Dyningen Nära och hittar försvunna saker, djur och människor och har därför medverkat i TV, radio och tidningar. Min hemsida är http://www.anna-lena.se
Det här inlägget postades i Lär dig reikihealing här!, Utveckla din intuition. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Äntligen en ny hemsida! 

  1. Ljusletaren skriver:

    Tack då ska jag lägga till länken till din nya fina hemsida.
    Osis att jag har slutat läsa med tidningen Nära … läste att du är med där nu för tiden.
    Fast via din hemsida kan jag ha koll på dig ändå *fniss*
    /kram ❤

    Gilla

Kommentera

