En helande vägledd meditation


Hej alla! Här ska jag ge er en helande meditation inför helgen som kommer. Den tar bara några minuter att göra och den påminner oss om vad som är viktigt i livet.

Helande meditation

Föreställ dig att du öppnar dig för källan till allt helande, Reiki eller den helande ferekvensen i världen eller vad du vill kalla helandet för. 

 Känn att ljuset, helandet och kraften börjar omsluta dig, som att du sitter i en skimrande bubbla av Reiki och ljus.

Nu föreställer du dig att samma skimrande bubbla omsluter alla människor på jorden, de är omslutna av universums livskraft.

Föreställ dig ett skimmer av ljus som omsluter jorden. Lägg uppmärksamheten på ditt hjärtchakra och känn att genom hjärtat flödar helande och kärlek till alla människor, natur och djur på jorden. Vi är en del av livsenergi och den är helande.

Jag tror att vi alla lever omslutna av ljus och kärlek, samma ljus och kärlek som också möter oss efter döden. En stödjande kraft för allt liv.

Om Anna-Lenas Andliga -en sierskas vardag

Jag arbetar som medium och sierska och här får du läsa om mitt ovanliga liv. Hur lever man andligt med övernaturliga förmågor i vår tid? Jag bloggar om livsåskådning, de gamla traditioner som fanns i Lappland och om mediumskapet. Jag skriver i tif Dyningen Nära och hittar försvunna saker, djur och människor och har därför medverkat i TV, radio och tidningar. Min hemsida är http://www.anna-lena.se
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En helande vägledd meditation

  1. Mari-Theres skriver:

    Hej
    Jag vet inte vad Reiki och ljus är! Jag kan verkligen känna ljuset .Men var är Reiki?
    Känner att ljuset är helt tillräckligt!!!
    Kram
    Mari-Theres

    Liked by 1 person

  2. Ingrid Grundstrÿfffff6m skriver:

    Tack!

    Liked by 1 person

  3. Ljusletaren skriver:

    Varmt tack ❤
    /kram –

    Liked by 1 person

Kommentera

