Regnbågshealing – övning

Om man har gjort healing i någon form, kan man använda olika sätt att ge healing tills man hittar det sätt som man själv trivs med bäst. Man behöver alltså inte gå olika healinkurser eller bli initierad i olika healingmetoder, utan kraften finns i själva metoden och att man själv känner för den och tror på healingen.

Här ska jag ge er ett sätt att ge distanshealing till någon där man visualiserar regnbågens färger. Healingen är samtidigt en avslappnande meditation för dig själv och full av medkänsla till den du ger behandlingen till.


Gör så här:

– kom överens med någon om en tid då du ger regnbågshealing.

– Föreställ dig att du själv är ett kristallprisma som strålar av skimrande vitt ljus, andevärldens ljus.


– Sedan tänker du på personen du vill ge healingen till, och föreställ dig att ut från dig går det en stråle av regnbågens färger som omsluter den du vill ge healing till.

– slappna av och föreställ dig att färgerna i eegnbågen får den andre personens aura att lysa och att personen strålar av livskraft och energi. Du känner närvaron av änglar, som kommer med budskap.

Om Anna-Lenas Andliga -en sierskas vardag

Jag arbetar som medium och sierska och här får du läsa om mitt ovanliga liv. Hur lever man andligt med övernaturliga förmågor i vår tid? Jag bloggar om livsåskådning, de gamla traditioner som fanns i Lappland och om mediumskapet. Jag skriver i tif Dyningen Nära och hittar försvunna saker, djur och människor och har därför medverkat i TV, radio och tidningar. Min hemsida är http://www.anna-lena.se
Det här inlägget postades i Övningar, Gratis meditationer, Reiki, Utveckla din intuition och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Regnbågshealing – övning

  1. Marita Johansson skriver:

    Tusen tack Anna-Lena ❤ Tacksam för att få ta emot denna kunskap om regnbåtshealing!

    Gilla

  2. Mia skriver:

    Detta måste provas. Det kusliga är att jag just lyssnar på din bok som ljudbok. Googlade på reiki för nyfikenhetens skull. Hamnade direkt här och hoppar till då jag inser att ljudboken och sidan jag har framför mig hör ihop.
    Önskar jag kunde detta…
    Ljusa varma hälsningar Mia

    Gilla

Kommentera

