Jag har köpt ett nytt hus i Karlstad

Jag sålde mitt hus eftersom det i har funnits en lukt i huset sedan jag flyttade in, från tryckimpregnerade brädor under huset. Det är troligen också mögel i huset. Nu har jag äntligen köpt ett nytt hus, 10 min cylelväg härifrån på området Henstad. Det är nära skogen och jag kommer att ha kurser och medial vägledning hemma hos mig precis som tidigare. De som går kurs hos mig kan övernatta i mitt hus. Jag håller kurser i Reiki och mediumskap och jag hoppas ni alla kommer att trivas i mitt nya hus. Jag kommer ändå att sakna detta hus, för själv tycker jag inte det är lika fint som det jag har, men det var det enda hus jag hade råd med. Jag tror inte jag kommer att bo där för alltid för helst vill jag bo närmare stan. Men nu får jag bra kondition i alla fall!

Nu är det ett lugnare, mer modernt hus jag flyttar till om en månad och det finns gott om parkeringsplatser vid skogen. Adressen är Kyndelsmässvägen 6

Jag kommer att få tillgång till huset den 10 juli men jag behöver inte flytta från mitt nuvarande hus förrän i september så jag har gott om tid att flytta ordentligt.

Om Anna-Lenas Andliga -en sierskas vardag

Jag arbetar som medium och sierska och här får du läsa om mitt ovanliga liv. Hur lever man andligt med övernaturliga förmågor i vår tid? Jag bloggar om livsåskådning, de gamla traditioner som fanns i Lappland och om mediumskapet. Jag skriver i tif Dyningen Nära och hittar försvunna saker, djur och människor och har därför medverkat i TV, radio och tidningar. Min hemsida är http://www.anna-lena.se
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Jag har köpt ett nytt hus i Karlstad

  1. Ewa Mithander skriver:

    Grattis Anna Lena att det ordnade sej med hus .
    kram

    Gilla

  2. Carina Käck skriver:

    Välkommen till Henstad! Här har jag bott i 18 år och trivs förträffligt bra. Närheten till skogen är det allra bästa 😊

    Gilla

  3. Karin S skriver:

    Grattis till JÄTTEFINT hus 🙂 Tror du ska trivas bra där!

    Gilla

  4. oreheim skriver:

    Vad KUL Anna-Lena! Varmt lycka till med flytt och nya boendet! Massor av kramar ❤

    Gilla

  5. Gunilla Sandler skriver:

    Hej Anna-Lena!

    Vilket fint hus med ljus och rymd, som du kommer att flytta in i. Önskar dig lycka till med flyttningen.

    Allt gott till dig önskar Gunilla Sandler

    Skickat från min iPad

    Gilla

  6. elisabeth6 skriver:

    Hej Du svarar ju aldrig på mina mail! // Elisabeth Peterson

    Skickat från min iPhone

    Gilla

  7. Monica Wiksander. helsingborg skriver:

    Vilket fint hus du kommer att flytta in i, med både uterum och öppen spis. Jag tror att du kommer att trivas jättebra, speciellt med skogen som granne. kram. Monica i Skåne

    Gilla

  8. Liil Kroon Gustafsson skriver:

    Jag tycker huset ser bra och trevligt ut, hoppas ni kommer att trivas där//Liil

    Gilla

Kommentera

