Att se själen hos människan 


Nu är sommaren här och jag går in i det inre lyssnandet. När jag har människor framför mig på vägledning, personligen eller i telefon är det de första sekunderna av stillhet som är det viktigaste. Det är som att jag lägger mina egna tankar åt sidan och känner energin hos de jag pratar med.

Först kan det kännas som ett stickande brus på huden och det är ytan av stress som människan bär med sig. Men bakom den, ibland bakom flera lager av den stickande energin finns en energi som är som en klar ton, och den våglängden kallar jag människans potential. När jag ser den nivån är det som att allt i världen hör samman och jag kan se människans livsuppgift och potential i bilder eller känslor.

När jag går in i träningsperioden tonar jag in mig på naturen på samma sätt och då upplever jag jordens potential och människans påverkan som krusningarna av stress på ytan.

Om Anna-Lenas Andliga -en sierskas vardag

Jag arbetar som medium och sierska och här får du läsa om mitt ovanliga liv. Hur lever man andligt med övernaturliga förmågor i vår tid? Jag bloggar om livsåskådning, de gamla traditioner som fanns i Lappland och om mediumskapet. Jag skriver i tif Dyningen Nära och hittar försvunna saker, djur och människor och har därför medverkat i TV, radio och tidningar. Min hemsida är http://www.anna-lena.se
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Att se själen hos människan 

  1. Rigmor Nordin skriver:

    Vad det låter spännande. Att se bortom dig själv måste vara själsligt arbetsamt. Du är fantastisk!

    Gilla

  2. erikaglad skriver:

    Hej Anna-Lena.
    Du upplever, bortom det ytliga bruset, att varje människa har en energi som är en bestämd frekvens som du kallar för potential. Jag skulle vara intresserad av att veta mera om det!
    Vad händer med dessa energier när vi möts? Två frekvenser som möts brukar ju kunna ge resonans eller dissonans. Är det resonans mellan vissa personers energier och vad händer då när vi möts i resonans? Respektive dissonans?
    Svarar frekvensen mot hur vi är som personer? Eller du kanske menar vad vi har för inneboende möjligheter eftersom du kallar det för potential?

    Erika Björk

    Gilla

Kommentera

