Om människor visste…

Hur många mail jag får varje vecka, upp till 800 mail och hur många samtal jag inte hinner med. Jag önskat att jag hinner med alla, jag vill ge alla av min tid och närvaro, det är min livsuppgift. Om jag lyckas ge människor hopp, så har jag använt min begåvning rätt. Jag tror min begåvning är ett kall som det är meningen jag ska ägna hela mitt liv åt. Men ibland när jag läser mailen och breven är energin i den så stark, alla människors berättelser om sina liv så jag orkar inte mer än några få åt gången innan jag blir alldeles matt i kroppen. Jag kan få ont där de har ont, jag kan känna känslorna som breven utstrålar. Och den känsligheten är bra, för det hjälper mig att se under ytan vad personerna behöver men det tar kraft ifrån mig.

Alla brev jag har fått läser jag, men det tar tid att hinna läsa mailen. Ha tålamod om du inte får svar och ring mig gärna istället för att skriva.

Om Anna-Lenas Andliga -en sierskas vardag

Jag arbetar som medium och sierska och här får du läsa om mitt ovanliga liv. Hur lever man andligt med övernaturliga förmågor i vår tid? Jag bloggar om livsåskådning, de gamla traditioner som fanns i Lappland och om mediumskapet. Jag skriver i tif Dyningen Nära och hittar försvunna saker, djur och människor och har därför medverkat i TV, radio och tidningar. Min hemsida är http://www.anna-lena.se
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Om människor visste…

  1. signemo skriver:

    Läste om Din mängd av mail m.m. Var rädd om Dig. Låt inte alla våra funderingar o frågor o undringar stjäla Din energi. Kram

    Gilla

  2. Erica Eriksson skriver:

    De är lätt att jag/ vi på andra sidan av mailen glömmer bort att vi är många som söker hjälpen av dig. Jag bara vill tacka för alla gånger jag fått hjälp av dig. De uppskattar jag.

    Gilla

  3. Johan Åhrlin skriver:

    Låt inte all meil ta all din energi legg det som är eldre i papperskorgen för om brevskrivaren verkligen behöver dej når dom dej när det är läge Kram Johan från Linköping

    Gilla

Kommentera

