SÅ HÄR GICK CEREMONIN IGÅR TILL

Tack alla som ville vara med mig i ceremonin igår med era önskningar, böner och visioner! Jag hade engagerat människor i andra länder, vänner och bekanta som gjorde ceremonin samtidigt igår 11/11 kl.11.11


Ni var över 1000 personer som skrev ner önskningar och symboliskt har jag dem på mitt ceremonialtare jag gjorde för just den här ceremonin och dagen.

Ettorna i datumet och tiden symboliserar en stark skjuts in i det nya man önskar sig och när vi var många som gjorde ceremonin tillsammans blev den starkare. Jag kände kraften av alla önskningar och lät dem omsluta mig under ceremonin.


Exakt 11.11 tände jag ljusen och visualiserade ett nätverk av ljus mellan alla som skrivit sina önskningar. Jag bad ljusvärlden och mina förfäder om hjälp att ge kraft till våra önskningar. Det kändes som en vibrerande kraft där jag stod. Efter ett tag, kanske fem-tio minuter senare kände jag en stilla glädje som fyllde mig och då förstod jag att ceremonin var slut.


Om du inte hann vara med just den tiden kan du ändå visualisera att jag har din önskan på ceremonibordet. Jag kommer att ha det kvar cereminibordet och alla önskningar som det står nu ända till nyårsafton då vi går in i en ny stabiliserande energi då vi bygger på det som började nu.

Jag själv hade lite olika önskningar, att äta lite hälsosammare och träna mer och andligt att våga gå in i det nya fullt ut som ligger framför mig och jobba på ett annat sätt med mer resor och skriva mer, både bok och kursmaterial. Sedan vill jag engagera mig i urfolkens andlighet och ta fram ännu mer mediala förmågor som människor använde förr i tiden men som nu har blivit bortglömda, och leva i mitt kall som traditionell sierska ännu mer, där jag bär vidare mina förfäders visdom och använder dem i vår tid. Och så ska jag öppna mig för kärlek i mitt liv.

Ni som har varit med om ceremonin kan förvänta er tecken på vägen att det ni önskat fått en igångsättande skjuts. Lägg märke till oväntade saker som händer, sammanträffanden eller något som upprepar sig. Framför allt att du får en lätt känsla när du tänker på det du önskade.

13 kommentarer

  1. Tack Anna-Lena för den fina ceremonin! Tyvärr missade jag den, min inbox är ofta full… Jag har mina önskningar på ett papper och visualiserar att de finns med på ditt fina ceremonialtare. Tack Anna-Lena! ❤

    Gilla

    • På morronen när jag vaknat och låg och filosoferade (då svaren brukar komma),
      visste jag exakt vad jag skulle göra för att få fart på mina önskningar! Tack Anna-Lena! Jag fick tecknet precis som du skrev.

      Lycka till med Ereena och naturfolken! Helt klart har de mycket bevarat som vi har rusat ifrån. Ereena har ju en sådan kärleksfull kraft också!

      Sedan kommer jag ihåg att du uttryckte att något skulle hända i november (spådom för året 2021 i Nära), är det gränsen Polen – Vitryssland som spökar och vad kommer att ske?

      Gilla

  2. Jag önskar att jag kan få vara med här. Har en lång djup depression förhoppningsvis bakom mej. Samtidigt är ensamheten total. Vet varken ut eller in. Har testat det mesta. Mvh Pia Lena Gustafsson

    Gilla

  3. Tack underbara du för allt vackert du gör. Redan idag började det hända mer ang min önskan och lovar återkoppla och berätta mer under resans gång mot mitt mer kärleksfulla liv med fler djur runt mig i min närhet.
    Än en gång tack.
    Lillemor
    Reiki Master

    Gilla

  4. Tack! Hade med en önskan om att nå mitt mål som jag satt upp mål att nå en viss nivå vid en viss tidpunkt och som handlar om att hjälpa människor att komma i balans inom hälsa och ekonomi. Kraften är magisk när den sker i samlad styrka. ❤️

    Gilla

Lämna en kommentar